کارشناسی ارشد دین و رسانه دوره ای آموزشی – پژوهشی است که فراگیران با روابط موجود بین دین و رسانه به صورت علمی و عملی آشنا می شوند تا به عنوان متخصصین حوزه ی دین و رسانه به صورت موثر و کاربردی ایفای نقش نمایند.
اهداف دوره
پرورش نیروی انسانی متخصص در زمینه های الف: پژوهش های بنیادین و کاربردی ب: ایجاد توانایی تألیف، تدریس و نقد و ارزیابی ج: مدیریت خرد و کلان مراکز رسانه ای دولتی یا خصوصی
گسترش زمینه ی تعامل تخصصی میان نهادهای علمی و مراکز رسانه ای
ایفای نقش موثر و کارآمد در معرفی معارف اسلامی
موضوعات ارائه شده
مناسبات فقه ، حکمت، حقوق، اخلاق، هنر و ارتباطات با رسانه
روش ها و فنون تبدیل پیام دینی به پیام رسانه ای و تحلیل پیام های ارتباطی
آسیب شناسی و جریان شناسی رسانه های دینی
مبانی و نظریات ارتباطات، رسانه و دین