سامانه پذیرش دانشگاه مجازی المصطفی (ص)

▼ فارسی - FA
توافق نامه

بسمه تعالی متقاضی محترم سلام؛ ضمن عرض تشکر بابت درخواست همکاری شما به عنوان " راهبر جذب و تبلیغات " و آرزوی موفقیت برای شما؛ موارد ذیل بابت شروع به همکاری به اطلاع رسانیده می شود؛ شما با تایید این تفاهم نامه اعلام می کنید که :
1- از قوانین و مقررات جامعه المصطفی العالمیه و آئین نامه های داخلی دانشگاه مجازی اطلاعات کافی دارید و خود را ملزم به رعایت این قوانین می دانید؛
2- علت همکاری شما جذب دانشجو برای دانشگاه مجازی المصطفی است و هدف شما تنها گسترش علم و علم آموزی و معارف اهل بیت(ع) می باشد؛
3- در جهت ارتقای برند دانشگاه مجازی المصطفی در شبکه های مجازی سعی و کوشش خواهید نمود و به هیچ وجه درصدد تخریب این برند برنخواهید آمد؛
4- همواره در حفظ محرمانگی اطلاعات دانشگاه و دانشجویان می کوشید و آمار و اطلاعات دانشجویان این دانشگاه را به هیچ وجه در اختیار سایر نهادها، موسسات، دانشگاه ها و شرکتهای داخلی یا خارجی ، قانونی یا غیرقانونی قرار نمی دهید و هرگونه تماس یا ایمیل مشکوک را به مسئول امور صیانتی و رئیس اداره جذب و پذیرش دانشگاه اطلاع می دهید؛ تذکر این نکته ضروری است که ارائه هرگونه اطلاعاتی به سایر نهادهای داخلی و خارجی در حوزه اختیارات واحد صیانتی دانشگاه بوده و تنها از طریق مکاتبات رسمی با ریاست دانشگاه امکانپذیر است؛ مسئولیت عدم رعایت این مهم به عهده شما می باشد؛
5- اطلاعات و مشخصات خود را به دقت و صحیح وارد کرده اید و مسئولیت این موضوع را می پذیرید؛
6- از این موضوع آگاه هستید که، در صورتی حق الزحمه جذب هر دانشجو به شما پرداخت خواهد شد که ثبت نام کننده به مرحله تایید اولیه رسیده باشد؛ لذا ثبت نام های ناقص، فیک و بدون ارائه مدارک مورد نیاز جزو لیست پرداختی شما قرار نخواهد گرفت و شما موظف به تکمیل ثبت نام دانشجو و به سرانجام رسانید آن هستید؛
7- پرداخت حق الزحمه جذب هر سه ماه یکبار پس از ارائه لیست از طرف اداره جذب و پذیرش و توسط معاونت اداری مالی دانشگاه به شماره حسابی که در هنگام ثبت نام اعلام نموده اید واریز خواهد شد؛
8- از میزان پرداخت حق الزحمه تعیین شده برای راهبران مطلع هستید و به میزان آن اعتراض ندارید.
9- آئین نامه راهبران جذب را به دقت مطالعه نموده اید و نسبت به بندها و تبصره های آن آگاهی و اهتمام کامل دارید.